سلام...
وبلاگ دانشجویان پرستاری قائن سال 90 ورودی بهمن

سلام دوستاي خوبم و همراهاي هميشگي وبلاگ خودتون.بالاخره سال 91 به پايان خودش رسيد.اگه يه نگاهي بندازيم ميبينيم چه قدر زود يك سال گذشت و ما هم به ترم 3 رسيديم.اگه يه نگاهي به آمار امسال بندازيم ميبينيم واقعا سال پر ازتنش و هيجاني رو پشت سر گذاشتيم.حالا بعضي هاش خوب بود و يا بعضي هاش بد.با بعضي هاش خنديديم و با بعضي هاش هم ناراحت شديم و گاهي اشكمون دراومد.به هرحال من كه عقده دارم ما بچه هاي دانشكده پرستاري داريم با درد بزرگ ميشيم.با درد محروميت و نداشتن.يادم مياد سال ها قبل وقتي توي تيم فوتبال بودم هميشه مربي ام بهم ميگفت كه آدم توي تيم هاي ضعيفه كه ميتونه خودشو نشون بده حالا امروز من به معني اين حرفش رسيدم . به اين نتيجه رسيدم كه ما بايد خودمون بخوايم و خودمون بخونيم تا بتونيم موفق بشيم.شايد بعضي ها بگن اين شرايط اصلا ارزش خوندن نداره ولي بچه ها بايد بگم اگه به آينده فكر ميكنين و دوست دارين آينده تون رو درست كنين از همين امروز بايد شروع كنين چون فردا نتيجه امروز هاي ماست.به هر حال از خود تعريفي نباشه ها ولي هنوز هم كه فيلم هاي جشن مهرماه رو ميبينيم گاهي وقت ها چشمام نمناك ميشه و به ياد اون روزا لبخند ميزنم.اميدوارم بتونم براتون يه جشن از اون بهتر يه روزي برگزار كنم چون شماها به من ثابت كردين كه لياقتشو دارين.اميدوارم توي اين سال جديد با همديگه مهربون تر ، متحدتر و كامل تر بشيم.بازم بزن دست قشنگه رو به افتخار بچه هاي ورودي بهمن 90 دانشكده پرستاري قائن.

دوستاي خوبم روزهاي خوبي داشته باشين و عيدتون هم مبارك باشه.

سال 1392 بر همتون مباااااااااااااااررررررررررررررركككككككككك



نظرات شما عزیزان:

sisi
ساعت12:44---25 شهريور 1392
دعـــــــــــــــــــوا نکنیــــــــــــــــــــــــــ ــن!!!

خداترس
ساعت13:30---15 شهريور 1392
سلام ب همه ی هم کلاسیای قدیم ایشاله ک حالتون خوبه وروزگاربروفق مراده.امیدوارم عمری باقی بمونه وی روزدوباره دوستای عزیزم خصوصافاطمه میری.منا.سمیه.الهام.طاهره.نرجس.مر یم روببینم.بلاخره انتقالی گرفتم شدم دانشجوی دانشگاه شیراز.خیلی دلم میخواست ی سربهتون بزنم ولی نشد.حتمای روز ی سرمیام.هیج وقت دوستایی ب خوبی شماهاروفراموش نمیکنم.راستی ی تشکرمخصوصم ازفاطمه میری هم میکنم ک البته خودش دلیلشومیدونه.موفق باشین
پاسخ مسافر انتظار:سلام خانم خداترس ماهم برای شما آرزوی خوشبختی و شادکامی روداریم.پس بالاخره شدین دانشجوی شیراز خوش به حالتون شدین دانشجوی یکی از دانشگاه های برتر کشور.امیدواریم در آینده شما رو در مقاطع بالاتر ببینیم.موفق باشین


فایل های آموزشی پرستاری
ساعت0:00---12 شهريور 1392
سلام و خسته نباشید
وبلاگ ما فایل های آموزشی مرتبط با پرستاری رو برای دانشجویان و محصلین این رشته آماده کرده. امیدوارم برای شما هم مفید باشه. اگه دوست داشتید میتونید به وبلاگ ما سر بزنید.

http://ir-nurse.mihanblog.com

مدیریت محترم وبلاگ:
ما خوشحال میشیم که با شما تبادل لینک داشته باشیم. اگه دوست داشتید درخدمتیم. منتظر خبرتون هستیم. ممنون


هانیه
ساعت14:09---6 مرداد 1392
سلام منم رشته م پرستاریه ولی این رشته رو دوست ندارم همه میگن علاقه مند هم میشی اگه ادامه بدی ولی خودم حس میکنم حتی روحیه م هم به این رشته نمیخوره به نظر شما چیکارکنم ؟نمیدونم بمونم یا تغییر رشته بدم؟
پاسخ مسافر انتظار:ببینین خیلی از بچه ها به ناچار به اون رشته ای میرن که بهش علاقه ندارن حالا بعضی ها هم هستن که شانسی اون رشته ای که میخوان قبول میشن.من از اول به این رشته علاقه نداشتم ولی بعد از یک ترم واقعا به رشته ام علاقه پیدا کردم و الانم دوسش دارم ولی خب اگه شما نمیتونین هیچ جوره با رشته اتون کنار بیاین خب بهتره وقت خودتون رو تلف نکنین و برین دنبال علاقه اتون.به هر حال یک پایان تلخ بهتر از یک تلخی بی پایانه.بازم همه این حرفام در صورتی هستش که هیچ جوره نمیتونین باهاش کنار بیاین.موفق باشین


h.a
ساعت14:05---6 مرداد 1392
معلومه کی عقده ایه.
پاسخ مسافر انتظار:خب پس اگه معلومه خداروشکر.مشکل حل شد.انشاا...که به حق این شب های عزیز شماهم دچار تغییر تفکر بشی و این قدر به دیگران الکی نپری


نفس
ساعت14:00---6 مرداد 1392
سلام چرا مطلب جدید نمیذاری؟عشقم مسافرانتظار
پاسخ مسافر انتظار:فکر کنم شما خیلی دیگه در وبلاگ ما غرق شدین.میگم اگه خیلی اوضاتون خرابه بچه های غریق نجات رو بفرستیم سروقتتون!!!


HAMED
ساعت13:38---5 مرداد 1392
چه وبلاگ افتضاحی.
پاسخ مسافر انتظار:ممنون از نظرت.هر کس عقایدش رو همون طور که هست میگه


h.a
ساعت13:32---5 مرداد 1392
درضمن این حرفی که میگی برات سر کنکور مشکلی پیش اومده خیلی تکراری و کلیشه ایه.همه ی کسایی که کنکور رو بد میدن وتو ناکجا آباد قبول میشن این حرفو میگن که سر کنکور مشکلی برامون پیش اومده
پاسخ مسافر انتظار:همون بیشتر افراد که میگی شاید راست بگن و شاید هم دروغ.ولی خب من صادقانه شرایطم رو گفتم نیازی هم به باور کردن تو یکی ندارم.خیلی دوست دارم خودت در اینده همین طور شرایطی رو تجربه کنی اونوقت میخوام ببینم بازم از نظر واقعی به این موضوع به صورت کلیشه ای نگاه میکنی یا نه.در ضمن من رشته ای که توش قبول شدم رو دوست دارم و اگر دوباره کنکور ندادم دلیلش این بود که دوست نداشتم از زندگیم بی دلیل و بی جهت یک سال عقب بیافتم. به هر حال من از اوضاع الانم تقریبا راضی هستم شما هم مطمئن باش یه روزی به اون چیزی که میخوام میرسم اونوقت اگر باشی دوست دارم ببینم بازم میتونی فخر دانشگاه بالاترت رو بهم بفروشی یا نه!


h.a
ساعت13:29---5 مرداد 1392
من تاحالا قاین نیومدم ولی توکه این همه ازاین شهر بد گفنی چرادوباره کنکورندادی.درضمن این رشته ای که گفتی مناسب تویه که به بدبختی کنکور قبول شدی.منکه خیالم راحته چون الان تو یکی از دانشگاه های خوب کشور با سرافرازی درس میخونم
پاسخ مسافر انتظار: یه چیز رو ازم به یادگار داشته باش.هیچ وقت خودتو فقط به دلیل اینکه توی دانشگاه بهتری درس میخونی از بقیه بهتر نبین.خیلی افراد بودن که توی دانشگاه های متوسط و یا حتی پایین درس خوندن ولی بعد از هزاران نفر که توی این دانشگاه های خوبی که تو داری درس میخونی و نسبت بهش داری به من فخر فروشی میکنی بهتر شدن.زندگی عرصه تلاش آدم هاست حالا تو میخوای یه دانشگاه خوب باشی یا دانشگاه بد فرقی نداره البته خب از حق نگذریم از نظر بعضی امکانات آموزشی شاید بالاتر باشین ولی از نظر خوندن فقط به خود فرد بستگی داره پس این قدر پز دانشگاهت رو نده تازه به دوران رسیده!


فاطمه
ساعت0:32---5 مرداد 1392
سلام من امسال کنکور دادم با

عمومی میانگین 20 یا 30

ریاضی 50 درصد

فیزیک شیمی زیست 10

ازاد کجا قبول میشم

واسه تهرانم

ورامین یا گرمسار یا سمنان کدوما قبولم؟

تورو خدا ج بدید
پاسخ مسافر انتظار:بستگی به درصد های سایر رقبا و رشته ای که انتخاب کردین داره ولی خب به نظر من و بر اساس تجربه این شهرهایی که گفتین امکان قبولی کم هست


h.a
ساعت13:28---31 تير 1392
خب میخواستی شهرخودتون بزنی .همچین میگی 7هزار انگار رتبه ی یک گرفتی
پاسخمسافر انتظار:نه عزيز.رتبه يك نشدم.ادعايي هم ندارم.شهر خودمون هم قبول نشدم.شما هم اگه اهل قايني بايد بهت بگم برو حالشو ببر كه توي شهري مثل قائن دانشكده پرستاري زدن اونوقت شهري مثل طبس كه جز خراسان جنوبيه هنوز هيچ دانشكده اي نداره با اينكه شهرش بزرگتره و اگه از بچه هاي دانشكده هستي بايد بگم خودتم هم اينجا قبول شدي پس اينقدر خودتو بالانگير و جو گير نشو.در ضمن من درسم رو خيلي خوب خوندم اگه اون مشكلي كه سر جلسه كنكور براي من پيش اومد براي تو پيش مي اومد مطمئن باش آب ياري گياهان دريايي گرايش پرورش جلبك هم قبول نميشدي البته گرايش هاي ديگه اش رو شايد قبول مي شدي!!!


h.a
ساعت21:39---27 تير 1392
میخواستی بیشتر درس بخونی توقع داشتی .با رتبه 12هزاری که گرفتی همینم از سرت زیاده
پاسخ مسافر انتظار: خانم یا اقای محترم من رتبه ام هفت هزار شد.بی خود به دبگران تهمت نزن


Mahdi GH.A
ساعت23:08---29 اسفند 1391
بهار، همه‌ی طراوتش را مدیون یک گل است: گل زیبای نرگس
"خانه تکانی"، رسم قدیمی همه "منتظران" بهار است
خانه تکانی دل را برای رسیدن بهار دلها، مهدی زهرا(عج) فراموش نکنیم
پیشاپیش عید بر همه ی همکلاسی های عزیزم مبارک.


محمد امین
ساعت9:38---27 اسفند 1391
روزگاری اهل دنیا دلشان درد نداشت"هر کسی غصه این را که چه میکرد نداشت"جشمه سادگی از لطف زمین میجوشد"خودمانیم زمین این همه نامرد نداشت. پیشاپیش عید همه همکلاسی های عزیزمبارک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 25 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط مسافر انتظار
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 1350
بازدید کل : 47699
تعداد مطالب : 358
تعداد نظرات : 372
تعداد آنلاین : 1



فال حافظ



استخاره آنلاین با قرآن کریم

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما
Pichak go Up

-_ !News _-